сряда, 2 октомври 2019 г.

Началото и края

The gypsy woman told my mother

Before I was born...

                            Chuck Berry, Hoochie Coochie Man


Бях много млад,

когато циганка предрече,

че през любови много

ще премина аз.

Измина време,

времето изтече - 

и вярно - любих много и в захлас.

В безброй любови

минаха ми дните

и много обич опознах,

но сам не знаех как мечтите

ме водеха от грях във грях.

Бях много млад, дори и сам не знаех,

че ще позная хиляди жени,

но че дори по тях и да ридаех,

единствена за мене ще си ТИ.

Ти беше с мен, когато в дъното ридаех.

Ти беше с мен сред сринати мечти.

Ти беше с мен, когато сам се каех.

Ти беше с мен и беше ТИ.

Защото, ти за мен си, мамо, само,

това, което ме крепи.

Това, което в края ми остава -

това си ти, това си ти...



Твоят Камо, с извинения

2 коментара:

Анонимен каза...

❤❤❤

Анонимен каза...

Много силно!